رفتن به محتوای اصلی

خبرها

همایش دانشجویان نوورود ۱۳۹۸

پنج‌شنبه، ۲ آبان ۹۸

همایش دانشجویان نو ورود مهندسی عمران، معماری و شهرسازی سال ۹۸ به همت انجمن علمی این رشته در محل آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سجاد، ظهر مورخ ۹۸/۸/۱ همایشی با عنوان توضیح موارد مورد نیاز دانشجویان مهندسی عمران، معماری و شهرسازی برگزار شد.

در آغاز این همایش پرفسور حاجی کاظمی، مدیریت دانشکده عمران، معماری و شهرسازی ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان نو ورود، اعضای هیئت علمی این رشته را معرفی کرد و توضیحاتی در مورد تخصص افراد هیئت علمی، اظهاراتی را بیان داشت.

در ادامه این همایش دکتر هاشمی، عضو هیئت علمی دانشکده عمران، معماری و شهرسازی توضیحاتی پیرامون چارت درسی و موارد آموزشی داد و وی ورود به دانشگاه را پلی میان دبیرستان و صنعت عنوان کرد.

در ادامه مهندس شریف‌زاده، مدیر گروه معماری و شهرسازی ویژگی‌های یک معمار خوب را بیان کرد و گفت: ما با وجود اینکه دانشکده معماری و شهرسازی حدود ۵ سال است که شکل گرفته و جوان است اما توانستیم با کنترل  و برنامه‌ریزی، خروجی‌های بسیار خوبی را داشته باشیم و از دانشجویان درخواست می‌کنم در برنامه‌های فوق برنامه و ورکشاپ‌ها شرکت فعال داشته باشند و حتما عضو کانال اطلاع رسانی دانشکده عمران، معماری و شهرسازی شوند.

در پایان این همایش آقای شیدا، دبیر گروه انجمن علمی عمران توضیحاتی راجع به فعالیت‌های انجمن علمی ارائه کرد و از دانشجویان درخواست کرد که چنانچه در هر حوزه‌ای مهارت دارند آن را به انجمن علمی اعلام نمایند تا از آن‌ها در فعالیت‌های مختلف استفاده شود.