رفتن به محتوای اصلی

خبرها

برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید گروه معماری

سه‌شنبه، ۲ تیر ۰۵

جلسه گروه معماری در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ با حضور جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی این گروه برگزار شد.
در این نشست، موضوعات مرتبط با برنامه‌ریزی آموزشی، بررسی روند پیشرفت دروس تخصصی، و هماهنگی‌های لازم برای بهبود کیفیت آموزش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین اساتید حاضر دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در خصوص ارتقای سطح علمی دانشجویان و به‌روزرسانی سرفصل‌های آموزشی ارائه کردند.
در پایان جلسه، بر استمرار برگزاری نشست‌های منظم گروه و تقویت همکاری‌های علمی و پژوهشی میان اعضای هیئت علمی تأکید شد.